Färdiga matresultat

Nu har jag stökat klart i köket för denna gång.
Är himla nöjd med alla resultat faktiskt, det är så kul när något bli bra.
Extra nöjd blev jag på morotsbullarna, de hade en höjd som var super!

Här kommer lite bilder.

Här har jag packat ner mina fina kärleksmums i en stor låda och nu är de nedfrysta i frysen. Kärleksmums är ett bra exempel på kakor som är lika goda efter upptining.

Perfekta bullar enligt mig själv, nyttiga supergoda och jättefin form samt höjd på dem.


Här kokar jag Kålsoppa som jag precis har slukat i mig till Lunch. Recept på den kommer senare!

Nu ska jag försöka ta mig i kragen när det gäller pluggsidan!
Men först jag ska packa bullar i påsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0