Ett liv på Ica!

Hej på er!

Idag har jag levt på ica hela dagen, har varit där och jobbat i närmare elva timmar. Det var massor att göra idag och kunderna var många, därför fick det bli ett par extratimmar för mig och det är ju aldrig fel.
Dock så blev mina träningsplaner i form av att hinna på bodypumpen ikväll körd.

Men nu när jag har ätit ett grillat kycklinglår med mitt goda bröd som jag bakade igår ( berättar sen) och ett stort glas mjölk är jag redo för att gå ut och springa, så fort maten har lagt sig det vill säga.

Men se här vad vi fick in i affären idag, söta tomater inte sant?
Ekologiska och allt. Mycket goda!



Medans jag är ute och springer så får ni njuta av ett recept på goda kanelsnitt. Se nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0