Dåligt väder, mysig musik.


Efter ett par dagar med fint väder här uppe i norr verkar det vara vår tur med det dåliga vädret.
För idag är det verkligen skitväder.
Vaknade vid nio av att blåsten höll på att ta sönder vår balkongdör. Som det blåser nu! Det har blåste hela förmiddagen och för en liten stund kom även regnet. Himlen bara öppnade sig och regnet öser nu ner.

Jag ska iväg på personalträffa med gymmet ikväll och jag är glad över att vi flyttade in aktiviteterna under tak. Vi ska nämligen leka lekar först när vi samlas vid tre och därefter ska vi gå hem till Anne där vi ska få middag.
Hoppas på en rolig dag.

Än så länge har jag haft en bra dag. Jag har städat lägenheten och sen har jag pluggat. Gjorde en av de där gruppupgifterna som jag skickade iväg, nu är det bara tre inlägg kvar i gruppdiskussionerna innan den uppgiften är avklarad. Har även gått igenom en föreläsning och så där. Kursen är väldigt flummig ibland men det är ändå intressant. Jag är bara glad att jag inte läser den samtidigt som jag är stressad för då hade man aldrig klarat av det tror jag. Man måste liksom ha tid till att bara sitta och förstå hur de där filosoferna tänker.

Tänkte nu tipsa om lite mysig/skön musik som passar bra en sådan här regnig dag då man bara vill ligga hemma under en filt och ta det lugnt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0