Dagens efter känslor!

Ja nu är det gjort!
Tentan är skriven och klar, det kändes faktiskt jättebra. Kan knappt förstå varför jag vara så himla nervös igår, kanske var det för att vi fick vänta så himla länge på vår skrivtur?

Satt och skrev i över fyra timmar och därmed slog jag mitt tidigare tentaskrivningsrekord ;) Kan lova er att min hand var något mörbuldad efterråt.
Efter tentan gick vi hem till Josefin och hade det bra. Det var mysigt att få sitta och prata med all tjejer nu innan de flest åker hem.
Ska bli jättekonstigt att alla åker hem nu och inte jag. Men så är det, denna sommaren får bli en Norrlandssommar.

Idag ska jag jobba mellan ett och åtta i kväll. Tänkte egentligen att jag skulle vara med robins och hans vänner ikväll men nu blir det inte så då jag fick jobba lite extra. Ska ju jobba i helgen också så då kan jag behövs sova gott ikväll.

Nu på morgonen ska jag bara ta det lugnt, kanske ta en promenad.
Här är bilder från gårdagens promenad.


En av de vackra synerna jag cyklar förbi på väg till jobbet då jag cyklar över broarna mellan Holmsund och Umeå.

Jag med Holmsunds sågverk ibakgrunden, det är sågverket som gör att det alltid luktar sågspån vid hamnen, gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0