Blomvakt

Nu när det är sommar har jag gått och blivit en liten blommamma.
Jag vaktar nämligen Lottas två växter.
Lotta kommer vara hemma hela sommaren och i och med att jag stannar kan jag lika bra ta hand om dem.

Det är lite kul att få mer växter in i lägenheten också, även om det inte är mina egna så piggar de upp miljön här hemma. Bör nog köpa fler växter/blommor så småningom, då blir om inte annat Robin glad.

För det är nämligen Robin som är "blomansvarig" här hemma i vanliga fall, så i sommar har jag dubbelt ansvar. Både våra och Lottas växter.
Det här blir spännande att se hur det går, jag tror jag kommer klara det ;)

Visst är Lottas växter coola?
Blomman till vänste är SÅÅÅ ball!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0