Supermellanmål

Oj va kroppen blir utpumpad av ett bodypump pass, speciellt i denna värme. Det är riktigt skönt!
Viktigt är som alltid att äta mycket när man kommer hem, även dricka så klart.
Tänkte visa er hur gott och nyttigt ett kvällsmellanmål efter ett träningspass kan se ut.

Här har jag En halv banan, ett halv äpple, en skål hjortronyoghurt, två grova mackor med salami och skinka på som toppas med tomaskivor. Till dricker jag vatten.

Ser det inte gott ut?

Ni kanske undrar varför jag äter en halv banan och ett halv äpple istället för att bara äta en banan eller ett äpple. Men det beror på att jag tycker det är roligare att äta två halva frukter än en hel. Då känns det lyxigare men behöver ju inte vara sämre i och med att man plastar de andra halvorna och sparar dem till nästa mellanmål.

Vad brukar ni äta efter ett träningspass?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0