Stum i kroppen

Oj vad det är jobbigt med Coreträning!
Visst är det lätt att fuska om man känner för det, men sen jag har blivit instruktör på gymmet så känner jag alltför många blickar under passen för att ens tänka tanken på att fuska lite grann, inte ens på passen som jag själv inte håller i.
Det är i och för sig jättebra men idag var jag verkligen helt slut i magmusklerna efter morgonens löptur tillsammans med Robin som vi avslutade genom lite bålträning.
Så efter passet var jag fullkomligt utpumpad i magen och den korta cykelturen hem kändes i magen, då förstår ni hur illa det är, om man får ont i magen av att bara hålla sig upprätt ;)

Nu har jag lagt mig i soffan med en ny bra deckare och resten av jordgubbslitern som jag köpte innan idag.

Bjuder här på en bild sedan i fredagskväll då jag och Robin en mysig kväll och åt mängder av jordgubbar. Det är mycket trevligare att äta dessa goda bär tillsammans med sin pojkvän, men ibland får man nöja sig med en bok...

Oj va suddig bilden blev såg jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0