Skribent på Livskick

Idag fick jag ett erbjudande som jag verkligen inte kunde tacka nej till.
En kurskamrat till mig har en webtidning som heter Livskick. Där skrivs det massor av spännande saker angående kost, träning och hälsa.
Jag har länge följt sidan och ständigt läst de nya artiklarna som har skrivits. Därför kan jag säga att jag blev något chockad då jag fick ett facebookmeddelande tidigare idag då Johanna (personen i fråga) frågade mig och jag hade lust att bli skribent på tidningen!
Kunde jag göra annat än att svar Ja? Nej jag tror inte det. Tackade genast ja till erbjudandet och nu har jag redan skickat iväg en presentation som ska läggas upp på hemsidan samt börjat knåpa lite på en första artikel.
Så fort artikeln och övrig info är uppe på sidan lovar jag att länka er dit.
Men under tiden kan ni ju gå in och checka sidan så länge. Här hittar ni livskick
Jag är glad just nu, även om detta inte är en dagsfärsk bild så.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ska bli jättekul att läsa det du skriver!



Passar på att säga hej här med : )



/ Camilla



http://livskick.nu

2010-08-05 @ 14:55:50
URL: http://camilla.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0