Onsdag

Hej på er!
Hur mår ni?
Själv mår jag bara bra. Har en ledig dag och jag börjar bli bra med det här att njuta av ledigheten.
Gick upp relativt tidig och började dagen med att äta en god frukost samtidigt som kikärterna som låg i blöt över natten kokades.
Sen städade jag hela lägenheten, skurade golven och allt annan extra städning så som att rengöra ugnen och torka av i kylskåpet.
Efter det satt jag och skrev lite på miljöetiksplugg innan det var dags efter lunch.
Sen efter det tänkte jag cykla ner till stranden för att njuta av det fina vädret tillsammans med en bok, vilket jag gjorde i si så där en timme innan alla gråa moln kom och det började blåsa.
Då började jag frysa så mycket att jag fick cykla hem igen.
Resten av eftermiddagen tänker jag inte ens skriva om för då kommer jag tråka ut er... Men jag har i alla haft en bra dag.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0