Nya Löparkläder!

När jag och Robin var i stan förra veckan så gick vi på Stadium för att hitta stövlar till Robin. Stövlar hittade vi men jag hittade även ett väldigt bra och passande erbjudande på löparkläder.

Man fick nämligen ett par hellånga löparthigts och en löparjacka för endast 499:-. Två saker som jag har letat efter ett tag men varit för kräsen på priserna, men nu kunde jag inte motstå att köpa kläderna.
Plaggen satt hur bra som helst och nu blir löparrundorna lite roligare.

Testade mina nya byxor i morse, men 45mins löpning i hellånga byxor var inte så passande idag för oj va varm jag blev.
Svetten rann och rann men det var skönt må ni tro.

Längtar till hösten på sätt och vis, för nu hoppas jag på svalare temperaturer så att man kan använda sina nya träningskläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0