Nu har jag lugnat mig!

Nu har jag lugnat ner mig lite efter förra inlägget.
Jag blir bara så arg då människor inte kan vara glad för andras skull utan istället måste trycka ner personen.
Men som många utav er vet är det svårt att trycka ner mig!
Kan bara tacka för de fina kommentarerna jag fick på inlägget, det är alltid skönt att få ett par uppiggande ord när man är som argast.
Annars har min dag varit mycket bra! Efter jobbet har jag bara varit hemma och tagit det lugnt tillsammans med kurslitteraturen.
Har en träningsfri dag idag, även om det redan nu kliar i kroppen.
MEN, man måste vila annars hinner inte kroppen återhämta sig och idag måste jag låta min kropp vila.
Snälla Johanna har skrivit ett par fina ord om mig här på hennes blogg. ( Det är Johanna som har tidningen Livskick)
Tack!
När jag blir ledsen över något så går jag ofta tillbaka i mitt bildarkiv och försöker hitta bilder då jag känner mig fysisk och psykisk stark, och just nu är detta min peppbild!
En bild på mig då jag var på väg till ett skönt träningspass och då det var ett dygn kvar tills mitt livs kärlek skulle komma hem.
Jag kan bara bli glad när jag ser bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0