Nej jag har inte dött!

Hahaha man märker att man inte har bloggat på länge då får sms från svägerskan Josefin som frågar om man inte fått bloggtorka. Nu handlade inte smset främst om min bloggsituation men ändå, är det inte lustigt.
Men tack för att du läser Josefin, och alla ni andra!

Så vad har jag haft för mig de senaste dagarna? Jo jag har jobbat, väldigt mycket. Denna veckan har det blivit väldigt många timmar efter den där heltidpasseringen på 40timmar. Bara i helgen har jag jobbat i 20timmar.
Men läs nu inte detta som att jag klagar för det gör jag verkligen inte.
Det enda som är synd är att jag inte hinner träna så mycket som jag vill. Men jag tränar när jag hinner och orkar och det räcker för att slippa rastlösheten.

Robin är iväg nu på sitt sommarkollo då han är ledare, han har inte teckning där så mycket kontakt har vi inte, ingen alls om jag ska vara korrekt. Men en vecka har snart gått och då är det bara tre kvar tills han kommer hem, så tiden går himla fort!
Skrev brev till honom igår som nu är på väg till honom, haha va paff han kommer bli när brevet anländer.

Nu ikväll ska jag så klart se på VM som alla andra, men jag ska även städa lägenheten nu innan matchen börjar, den börjar bli lite väl smutsig, jag vill alltid ha rent här hemma.

Har precis ätit en god kvällmat efter jobbet. Handskalade räkor som jag fick av Annika som skulle gå på semester och rensade ut sin kyl. Då blev jag och min mage glad!
Annika jobbar som egenföretagande kallskänka och hyr en del av våra gamla charklokaler som vi inte använder, hon är även spinningsinstruktör på gymmet och därför har vi blivit dubbla kollegor, lite kul faktiskt.
Till åt jag i alla fall potatissallad, sallad, bröd och en avokado.
Ser det inte gott ut?


Kommentarer
Postat av: MajaLinnéa

Haha har varit här inne varje dag, äntligen ;) Har för mig att jag såg på Facebook att du ska ner till Skåne, närnärnär? :D

2010-07-12 @ 18:53:46
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0