Mot jobbet

Nu trampar jag över till byn på andra sidan broarna och jobbar en dag. Åtta timmar har framför mig. Hoppas dagen går fort så jag kan få komma hem välkomna Robin vid sju!

Har en rejäl träningsvärk idag så jag hoppas att frukt och grönt arbetet inte innebär alltför tunga lyft idag. Träningen på Bodypumpen ger verkligen resultat. Och sen att man toppar det med lite Coreträning och Afrodans igår gjorde ju inte saken värre.

Ha faktiskt aldrig haft träningsvärk sen mitt egna Corepass tidigare men igår höjde jag nivån på övningarna ytterligare och byggde på ännu en nivå för de som ville utmana sig.
Kändes som om alla deltagarna verkligen presterade på topp igår och det var otroligt kul att se. Jag hade jobbat så hårt och peppat alla till att ta så mycket att svetten bara rann ner för mina kinder efter passet. Men jag skyller det på värmen tror jag ;)

Nu ska jag som sagt jobba. Ha en bra dag kära vänner. Njut av ledigheten eller slit på jobben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0