Lugn dag

Det är söndag och jag har verkligen ägnat mig åt söndagssysslor. Jag har nämligen sovit ändå till halv nio, tagit mig tid åt en långfrukost genom att läsa i DNs söndagsbilaga.
Efter frukosten bakade jag två stycken filmjölksbröd. Skönt att göra det på morgonen för då luktar det nybakat i lägenheten hela dagen.
Sen har jag läst i ca 2 timmar innan jag slog mig ner i soffan för att se på Tennisfinalerna. Just nu är det dubbelfinalen och jag hoppas så klart att paret med svensken i vinner.
Jag äter vattenmelon också, i massor.  Men det är gott, och bra att äta så här i sommarvärmen. Även om det inte är så varmt just idag.
Ikväll blir det träning i form av Bodypump och löpning, men innan dess ska jag bara njuta av att vara ledig en dag.
Känner inte ens för att plugga något idag, utan jag vill bara vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0