Läkerbesök och Bodypump!

Idag jobbade jag bara fem av de där åtta timmarna som jag egentligen skulle jobbat. Anledningen till det var att jag äntligen hade fått tid på Universitetssjukhuset angående mitt dåliga luktsinne. Därför tog jag tiden som var halv tre och fick missa ett par jobbtimmar.

Väl på sjukhuset fick jag vänta i hela 40min innan jag släpptes in till läkaren, tråkigt att vänta. Höll nästan på att somna, men det var det kanske värt.
Väl inne ho läkaren fick jag ännu en gång utstå en del pillande i min näsa med bland annat en kamera denna gång. Min läkare kunde endast konstatera att det är något fel och att jag nu ska få en tid till röntgen, frågan är bara. Hur lång tid tar det tro?
Aja, bara jag får en tid är jag glad.

Sen efter det åkte jag in till stan för att bland annat köpa present till Robin som fyller år om fem veckor, vet att jag är tidigt ute men i och med att vi inte lär ses på hans födelesedag kan han likabra få sin present när han kommer hem från kollot, om ca 3veckor.
Ussch idag är en sådan dag där mina tankar alldeles för ofta flyger iväg till Saknarobintankar, men jag börjar bli bättre på att vända dem till positiva tankar så något gott har det med sig.

Nu ska jag iväg och träna bodypump en timme följt av en löpartur i fall jag nu inte har pumpat ut min kropp fullständigt efter första passet. Känner mig som sagt redan lite trött.

Skriver senare, då bland annat om uppföljningen av "hur man äter grapefrukt fint"

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas BP:en va bra..:)

Kram PT Sofia

2010-07-14 @ 18:22:32
URL: http://traningskoll.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0