Känn en doft av kärleken!, snart så...

ÅH idag är jag full av energi!
Har jobbat nio timmar och efter det har jag bara stutsat runt här hemma och lyssnat på Robins Disneyspellista på Spottan, hur skönt som helst! Matlagningen gick så mycket snabbare med bra musik i bakgrunden.
Men nu rymmer jag från all disk och städning för en timme, för här ska det tränas må ni tro!
Jag ska på bodypump, Yeeah!
Och tänka sig, nu är det två dygn kvar tills vår lägenhet kan dofta kärlek igen, för då är Robin hemma. Åh låt tiden gå fort till dess.
Här är bilder på mig i ett tillstånd då jag brukar vara påfrestande för folk som umgås med mig, haha tur att jag är  ensam för tillfället.
Här ska vi bygga muskler må ni tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0