Hej då Älskling!

Nu har han åkt igen.
Det var mindre än fyra dygn sedan min stora kärlek kom hem och han har redan åkt iväg igen. Denna gången blir han nog borta i ytterligare 4veckor om han inte kan komma hem en eller två dagar mellan sina kolloperioder. För han är ju iväg och ska jobba på ett kollo nu.

Men jag klagar inte för dessa dagarna han har varit hemma har varit underbara. Jag har i och för sig jobbat omänskligt mycket samtidigt men att bara få komma hem till någon på kvällen, att få maten serverad, att få ta kvällspromenader, att få dela en liter jordgubbar med sin älskade och att få gå ut och äta en kväll, det har varit så underbart!

Men även om jag njuter av dagarna som har varit blir man lite låg då man helt plötslig har kramat honom hejdå ännu en gång och man står där som ett fån på busshållplatsen. Fast jag var mentalt förberedd på  det denna gången och gick därför direkt bort till biblioteket för att lånma tre deckare och sen gick jag vidare och köpte en liter jordgubbar.

Så nu har jag börjat läsa och samtidigt smaskar jag i mig de fina bären.

Hörs senare, för nu får det vara slut på blogguppehåller som har varit. Men det var ju pga att jag ville njuta av Robintiden så mycket som möjligt.
Han sa faktiskt att han kände sig rörd då jag knappt har suttit vid datorn nu när han har varit hemma, då förstod han tydligen hur mycket han betyder för mig. Det var så han uttryckte det i alla fall, och visst har han rätt. Det har han alltid min kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0