God natt

Åh kvällen har varit härligt, Core i fantastiskt väder och sen en härlig dusch på det är underbart!
Nu har jag bäddat ner mig i sängen för att titta på något som visas på de olika playkanalerna.
Gjorde förresten en supergod kikärtsgryta innan ikväll, ni vet kanske vilken jag menar för jag gör den relativt ofta. Det är den med Curry i, får jag tid så ska jag försöka skriva ner receptet till er imorgon, för ni måste bara pröva den.
Men först ska jag jobba imorgon och sen får jag väl se om Robin kommer, och när. Han har ju ingen teckning så det är svårt att ha något kontakt, vilket vi heller inte har nu.
God natt.
Det blir mycket bilder på mig nu från datorn då det är jobbigt att föra över kamerabilder till Robins underbara Mac som jag mest bloggar från nu när han är borta.
Det är så härligt att få skriva på denna datorn, knapparna är supersköna.
Och ja, jag vet att min överläpp ser svullen ut kanske, men det är min betskena som gör att man får ett falskt överbett.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja snälla lägg upp kikärtagrytan!!! Kram på dig

2010-07-22 @ 13:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0