God morgon!

Idag är jag ledig, precis som de flesta onsdagar, men ändå gick jag upp innan sju. Anledningarna är många, men det främsta skälet var väl att jag vaknade och var superhungrig. Konstigt tyckte jag i och med att jag åt ett stort mellanmål efter mina två timmar på gymmet.
Tränade både bodypump och bodybalance så jag antar att kroppen behövde ytterligare energi för att återhämta sig.
Har ätit en god sommarfrukost och nu ligger jag med min vetekudde över axlarna för att mjuka upp dem efter den träningsvärk jag har dragit på mig.
Så fort maten har lagt sig i magen ska jag ut oc springa, har redan löparkläderna på mig så jag är taggad!
Sen blir det plugg och friidrott resten av dagen, ska även träna Core ikväll vilket jag ser framemot.
min frukost var upplägg på ett liknande sätt som denna på bilden.
Åt fil med osötad müsli och skivad nektarin samt banan i, två knäckebröd med ost och tomat på, en avokado och ett glas mjölk till.
Med den frukosten är jag reda för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0