Fredagskväll!

Hej igen.
Nu sitter jag och tittar på Friidrottstävlingen som sänds på fyran, tycker verkligen det är superkul att se på friidrott.
Dagen har varit mycket bra må ni tro.
joggingturen som jag tog mig ut på i morse gjorde mig pigg och jag kände mig så levande. Jag känner mig alltid lika nöjd när jag kommer hem efter en joggingtur!
Arbetspasset gick också bra, tiden går snabbt på jobbet tycker jag. Hinner knappt reagera innan det där sex timmarspasset är över.
Har egentligen inte så mycket mer att säga. Allt är bra helt enkelt, även om det hade varit kul med sällskap av Robin, men det får vänta ett tag
Tills dess får jag nöja mig med att läsa gamla kärleksbrev från Australientiden samt att se på bilder på datorn.
Här bjuder jag på en av mina favoritbilder. Tycker den speglar vårt förhållande på ett bra sätt. Roligt , tryggt och kärleksfullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0