Ett glatt samtal!

Åh min Robin ringde precis!
Tänk vad nykär man kan bli bara man hör hans röst i 40min. Har inte haft kontakt med honom sen förra måndagen, förutom ett sms. Han har nämligen ingen teckning, men ikväll hade han cyklat iväg ett par hundra meter tills han hittade teckning, sött av honom eller hur?

Men det var inte samtalet jag blev mest glad över utan det var nog beskedet över att han kommer hem nästa helg. Då är det en liten paus inför nästa barnperiod och då är han ledig i ca tre dagar. Gissa om det känns bra, den helgen är jag dessutom ledig så det kan verkligen inte bli bättre.
Åh jag längtar redan!

Iövrigt har jag haft en bra dag, varit ledig hela dagen och då har jag passat på att plugga på förmiddagen men även bara tagit det lugnt samt hållt i ett Corepass nu på kvällen. Det var rekordmånga deltgare på mitt pass i dag, ett fyrtiotal tog sig till parken för att träna de viktigaste muskelgrupperna tillsammans med mig.

Imorgon väntar det mer jobb och på eftermiddagen ska jag försöka leta upp alla de där blåbären folk pratar om, jag vill också fylla min frys med blåbär! Måste bara hitta alla snår, men det ska väl gå bra.

Nu ska jag sova.

En bild på mig och min hurtiga kille efter blodomloppet nu i Maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0