En dag på stranden!

Jag är ledig i helgen och jag tänker njuta extra mycket av ledigheten nu när Robin är hemma.

Vi hade en helt underbart bra dag igår då vi åkte till stan efter mitt jobbpass och på kvällen åkte vi vidare hem till Bore. Väl där satt vi bara och pratade och hade det bra.

Just nu hjälps jag och Robin åt att steka pannkakor, de kommer bli vår lunch på stranden tillsammans med min nykokta jordgubbssylt, som jag kommer skriva mer om nästa vecka.
Andra saker som vi packar ner  i stranväskan är melon, nektariner, iskallt vatten, handdukar och böcker.
Hoppas nu att vädret håller i sig hela dagen så jag äntligen får en härligt dag vid just stranden.

Kanske tar jag mitt första dopp? För pinsamt nog har jag faktiskt bara badat fötterna änsålänge.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0