Vilken Dag!

Jag har äntligen kommit hem och gjort allt som jag bör göra innan jag lägger mig.

Det har varit en hektisk dag, men oj en så rolig dag det har varit. Jag har haft egna föreläsningar, varit på Blondinbellas föreläsning och sen även på Annika Dahlqvist. (Ni vet LCHF fenomenet) Kan ju bara säga att jag inte alls håller med om vad hon säger, även om det är vissa saker som stämmer så är det för många faktorer som hon glömmer eller inte nämner för att det ska vara trovärdigt.
Men mer om det en annan gång för jag kommer trötta ut er om jag inte tar allt från början någon gång.

Som jag nämnde tidigare var jag på Blondinbellas föreläsning innan idag och jag kan inte annat än säga att hon är ball, alltså tycka vad man vill om henne men hon är en grym tjej hon.
Hon är framförallt mycket mer jordnära än vad man tror då man läser hennes blogg.

Var i skolan till närmare halv åtta idag då den andra föreläsningen om LCHF var på kvällen.
Direkt när jag kom till Holmsund hoppade jag på cyklen och trampade bort mot gymmet. Väl där väntade ett step pass på mig och det var riktigt skönt avslut på dagen.

Utbildningstillfället imorse gick väldigt bra, jag fick godkänt på både musikanalyserna plus uppvärmningsförslaget. Så nu har vi satt ihop hur jag ska köra det, alltså hur vi ska bygga upp uppvärmningen och det ska jag kunna till nästa gång.
Plus att jag ska göra två musikanalyser till, plus sätta ihop strechingen och ha tenta på allt teoretiskt. Så jag har mycket att lära mig på en vecka men det ska nog gå bra.

Först och främst måste jag klara min tenta som jag har nu på torsdag, herregud jag har fan bara en dag kvar att läsa på, men det kommer gå.
Jag vägrar acceptera att jag inte kan lära mig allt. Jag ska göra mitt allra bästa imorgon för att klara det.

Jag får ha Majas fina ord i tankarna: Jag är en superkvinna, en amazon som klarar detta.
Du är så snäll Maja, tack för de fina orden. De värmer här i Norrlandskylan!

Nu går jag och lägger mig, godnatt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0