Våffel- bull och plugg eftermiddag!

Det är fullt upp här i Holmsund må ni tro. Jag bakar bullar, fixar inför steppasset och funderar på artiklar på en och samma gång, eller nej kanske inte, men nästan samtidigt i alla fall.

Efter frukosten i morse satte jag i gång med min hemläxa inför step-utbildningen. Uppgiften var att göra två stycken låtanalyser, räkna bpm och även hur "åttorna" sitter ihop efter varandra.
När jag äntligen var klar med det ( tog en hel del tid) fixade och trixade jag med stegkombintionerna inför uppvärmningen som även det var hemläxa till nästa träff.
Men efter mycket om och men fick jag till en vad jag tror bra uppvärmning, får se vad min tränare säger om det.

Nu vid lunch har jag bakat en hel sats bullar och sitter nu och njuter av att det är klart.

Nybakade bullar, ser ni den finfina bakhandduken ? En julklapp från Karin.

Om en halvtimmer kommer Jossan och Lotta hit för att plugga ett par timmar, samt att jag ska bjuda på våfflor som jag har lovat.
Det kommer nog bli en del våffelträffas här hos mig och Robin nu under åren med tanke på att det är bara vi som har ett våffeljärn av de vi umgås med.

Nej nu ska jag röja i köket lite tills vännerna kommer!

Vad ska ni göra denna söndag?

Kommentarer
Postat av: May Myte

Ser gott ut! Jag har åkt skidor, hela 5 km, skönt o lite jobbigt. Ikväll blir det bio, jag gillar Meryl Streep jättemycket. kram

2010-01-24 @ 13:38:12
Postat av: Jossan

Här i Halmstad är det psykologiplugg inför nästa veckas föreläsningar, längesedan jag var såhär ambitiös, ligger före! Känns skönt! Anton planerar sin träning 6 mån framöver o spelar Xbox! Nu ska vi göra hemmagjord pizza och sen ikväll ska jag jobba :( anton ska packa för jobb i Skövde nästa vecka! Kram

2010-01-24 @ 13:48:21
URL: http://jomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0