Stressig Lott

Jag är så korkaf ibland. Jag tyckte att jag hade hur mycket tid som helst imorse så istället för att gå upp tidigt och ta god tid på mig så låg jag kvar i sängen.
Men nu blev allt jättestressigt istället då sminket tog lång tid och allt sånt blaj så nu har jag slängt i mig gröten och som inte det var nog så spillde jag ut hela mitt glas med mjölk över bordet och ner på mattan, OTUR!

Men nu ska jag borsta tändera för att sen ta bussen in till skolan, där jag ska träffa Jossan och så ska vi äta lunch tsm, Tack Jossan. Det känns som det kommer göra min dag. Plus att Robin kommer hem så klart.

Ha en bra dag och stressa inte, man blir bara helt hysterisk av det!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Idag ska jag stanna inne :D själv?

2010-01-07 @ 14:31:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0