Plugg och träningsdag

Sitter just nu i biblioteket på skolan och förbereder mig inför en lång pluggdag. Det var egentligen tänkt att vi skulle ha den sista föreläsningen nu i eftermiddag men igår så slog vi ihop två föreläsningar. Det innebär att vi kan plugga fritt hela dagen idag, skönt att få en dag till inför tentan.
Mycket detaljer som ska in och en del som ska klaras ut.
Men som sagt är det ämne jag tycker är väldigt kul och intressant från skillnad till många andra i min klass.

Inväntar Jossan som ska komma snart och göra mig sällskap.

Ikväll kommer det bli dubbla pass på gymmet då det släpps en massa nya versioner på passen idag. Då hoppas jag även på att få prata lite mer med Ann om när och hur vi ska börja med min utbildning.

Men nej nu får jag ta mig i kragen och sätta fart här.

Ha en bra dag gott folk.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Allright then, om de dör och blir hjärnskadade av det så håller jag med dig om att de bör få sin medicin betalad av staten. Känner du någon som har sjukdomen? Undrar lite över din passion i frågan :-)

2010-01-13 @ 15:13:28
URL: http://islandlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0