Plugg, Nej tack!

Egentligen borde jag plugga idag. Speciellt då jag vet att jag har tenta på lördag och att det består av jättemycket olika latinska baterienamn och alla indelningar och följdsjukdomar.
Mikrobiologi som jag nu läser under en veckas tid till är i verkligen fall väldigt intressant och givande men just idag är motivationen inte på topp precis.

Däremot har jag hunnit mer en massa annat idag. Vi var duktiga och gick upp vid sex imorse då vi hade tvättid. När tvätten var klar begav vi oss ut i skidspåren ett par timmar innan han begav sig till skolan och jag slog på tv:n för att iakta all vintersport.
Under tiden har jag gjort en massa annat så som att vikt tvätt och strykt tvätt med mera.
Snart tänkte jag dock ta tag i anteckningarna och repetera lite. Inte för att jag ska råplugga men jag tänker i alla fall repetera det så att jag inte glömmer mer än nödvändigt.

Ikväll blir det ett bodypump pass på gymmet och sen god middag hemma då Robin ska laga mat, alltid trevligt.

Vad gör ni idag förresten? Inte är det skidåkning hemma väl, eller?

Kommentarer
Postat av: Ålis on iiiiiice

ingen skidåkning här inte, men det blev minsann en massa skridskoåkning i onsdag, myyyyyys :)

2010-01-11 @ 17:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0