PKU debatt upprör!

Jag har en stort blogginlägg på gång då även jag tänker säga min synpuknt på den stora PKU debatten som pågår just nu på DN:s hemsida.
Då kommer jag förklara allt jag vet om sjukdomer, vad sjukdomen beror på och varför man blir sjuk och så vidare. Men mer om det senare för efter en lång dag i skolan plus fika på stan kände jag nu att jag behöver rasta mig i spidspåren ett bra tag. Därför tänker jag nu göra det så att mina nerver lugnar sig och sen, ja sen ska jag försöka reda ut allt om PKU för er som inte är insatta.

Men först ska jag som sagt dra med Robin ut en sväng.
... och sen ska jag så klart försöka lära mig alla matförgiftningar och matinfektioner med idag, det får dock vänta!
Kvällen är ung som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0