Nyårsdagen

Min lilla dator fungerar inte här hemma i blentarp, eller internet till den rättare sagt. Därför kan jag inte lägga upp bilder här förrän söndag kväll då jag är i Umeå igen. Laddar ju upp alla bilder genom att lägga in minneskortet i min dator men det går inte här så tyvärr gott folk.

Orkar inte skriva om igår kan göra det imorgon men det var en rolig kväll ialla fall.

Nu ska jag övertala mina brödrar att få se på längdskidsåkning i stället för en fjantig film.
 Håll tummarna för mig.

Det andra antagningsbeskedet från studera har även kommit och nu är det inte långt i från att jag är inne på dietistutbildningen, men ändå. Jag kanske kommer in än då, allt som krävs är att två ska hoppa av. Håll tummarna för det med. Men jag hoppas som sagt inte på det men vem vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0