Ny design!

Jag blev trött på min gamla design. Därför slängde jag nu den och fixade en ny, den ska dock finslipas lite så småningom hoppas jag med bilder i headern och så vidare. Men det kommer ska ni tro.

Dagen har spenderats med böckerna. Det är jag och bakterierna nu för tillfället. Börjar känna att det kanske är dags att ta tag i alla gruppsorteringar, symtom osv.
Men nu blir det lite middagslagning, fast ni ska veta att man inte blir speciellt hungrig över att plugga Mikrobiologi. Kanske är det lösningen på mitt eviga sötsug under pluggtimmarna? Läsa sådant som ej får en att bli hungrig? Det tåls att tänka på...

Men nu skiter jag i alla maskar och larver för nu blir det kikärtsgryta med matvete. Sara du hade gillat grytan tror jag, får göra den till dig när vi ses.
Nu när jag ändå nämnde en vän hemifrån kan jag säga att hjärtat känns lite tomt efter att ha varit i sköna dagar och träffat er, nu är saknaden enorm.
Massor med kramar till er!, speciellt till mina två favorit flickor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0