Mycket att göra

Ja som sagt jag har verkligen jättemycket att göra nu för tiden ( och jag klagar inte, jag älskar detta) men det är därför jag är lite inaktiv här för tiden, men jag gör så gott jag kan.
Tycker ju om att blogga som sagt.

Dagen har bestått av en massa plugg och storhandling, matlagning städning och nu ännu mera plugg till handbollen.
Pratade precis med min vän Karin hemifrån och det tycker jag så mycket om. Hon vet precis hur hon ska få mig att må bra! Det gillar jag verkligen. Hon är guld värd.

Nej nu har jag inte tid här inne, jag ska fortsätta äta min goda blodapelsin och försöka få mitt huvud att vilja lära sig statistik.
Ni ska se min och Robins fruktskål förresten, sjukt full och vår fruktskål är inte liten ska ni tro. Energin behövs då vi båda har väldigt svåra moment i skolan nu som vi gärna vill klara av.

Kan lika bra passa på att tacka alla er som har gratulerat mig till min finfina dietistplats. Det betyder jättemycket för mig.
Ett extra tack till Maja och Jossan som har gratulerat mig högtidligt via sina bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0