Mellandagsshopping

När jag var hemma gick jag en hel på stan med olika sällskap.
Även om jag är väldigt kräsen och snål av mig nu för tiden så det blev det ett par plagg inhandlade.


Jag köpte två stycken tröjor på Bikbok för ovanlighetens skull. Sedan handlade jag även ett par Jeans från Zoul på MQ riktgit fina slitna jeans som nu endast kostade 300 kr.
Innan jul klickade jag och Robin hem varsin fin plastklocka från EC Wear design. Jag köpte en vit och han en grön, men tanken är väl lite att vi ska låna varandras.


Fina eller hur? Inte alls dyra heller, En kostade 249kr men man fick sedan två för 419kr


Jeans från Zoul 300kr på rean


En fin rosa tröja från Bikbok 99kr på rean.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0