Halv åtta hos mig

Kvällens Mål:
  • Laga en god härlig middag- check
  • Försöka plugga så mycket som möjligt, helst så att alla anteckningar sitter - Halvt check (fortsätter snart)
  • "Njuta" av att ha en träningsfri dag ( svårt, jag menar det kliar i benen på mig)
  • Se "Halv åtta hos mig" som sänder från Skåne.
  • Äta upp resten av det mörka chokladet som ligger i skafferiet -Halvt check

Just nu tittar jag på "halv åtta hos mig" som sänds på TV4. Ett trevligt matlagningsprogramm tycker jag.
Denna veckan är dem i Skåne och besöker fyra olika personer därifrån. Härligt att se lite av det vackra landskapet på tv med. Det är en kille där som pratar urhärlig skånska.

Nu ska jag se klart på programmet och efter det är det plugg och chokladätande som gäller.


Härliga bilder från programmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0