God morgon?

Har fått en ful vana nu på över de lediga dagarna. Jag har en förmåga att nämligen jämt vakna mellan nio och tio på förmiddagarna. Förr hade jag fått panik och kännt att jag missar halva dagen, men nu hr jag inte ens brytt mig för jag har inte aktiviteter som ens fyller alva dagen så det är ändå ingen fara.

Idag vaknade jag halv tio, kände mig helt utvilad och det var faktiskt riktgit skönt att gå upp ur sängen idag.
Det är verkligen inte mycket som står på schemat idag. Nummer ett är tragiskt nog att se all vintersport på tv:n, det är ett bra sätt att fördriva tiden på.
Sen ska jag även sortera i garderoben lite och baka tänkte jag. Jag ska bara komma på vad jag ska baka först men det kommer jag säkert på.

Hade gärna tagit en tur i skidspåren idag också, men jag har en fruktansvärd träningsvärk i båda benen och i rumpan.

Nej nu ska jag kolla i mina kakböcker efter något smarrigt recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0