God morgon söndag

Hej gott folk!

Idag är jag glad, gladast är jag nog för att vi hade en underbart härlig kväll hemma hos Lotta igår. Där det var ost och vinkväll, mums säger jag bara! Synd att man blir så mätt bara, det kändes som om mina jeans ( som redan var tajta) skulle spricka eller något. Tur de inte gjorde det :)
Ja jag kan kort och gott säga att det var en skön kväll, jag behövde verkligen komma hemifrån just då.

Nu idag så unnade jag och Robin oss sovmorgon, vi gick inte upp förrän kvart i tio då vi insåg att vi faktiskt hade tvättid klockan tio.
Så nu är första omgången tvätt i och en mer blir det ( var kommer all tvätt ifrån?). Samtidigt som jag skriver nu så äter jag en stor portion havregrynsgröt och ett par ostmackor med tomat på, bröd som har jag bakat själv. Det kan inte bli en bättre frukost.

För övrigt kan jag bara tillägga att jag och Robin är helt och hållet sams nu, efter en liten dispyt häromdagen är vi nu förenade som ett vanligt kärlekspar igen.

Nej nu ska jag äta upp så att vi kan fixa med tvätten och efter det ska jag börja med mer "Stepläxa".

Ha en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0