God Morgon!

Är ni vakna? Ja antagligen är ni det för klockan är ju redan över åtta.
Själv har jag precis tryckt i mig massor av frukost, MUMS...

Har även packat ner träningskläder och alla skolsaker i mina väskor, allt som saknas är all lunch och de mellanmål jag ska ha med mig för dagen.
Jag ska iväg till gymmet nu på morgonen för jag ska ha ännu en steplektion och efter den blir det att skynda sig iväg till skolan för att ha föreläsning.
Vi ska har föreläsningar ändå till kvart i fem idag så jag lär vara lagom sliten efter steppasset ikväll.( Ska träna step ikväll med :) )

Det som är dagens höjdpunkt det är att Blondinbella ska komma til Umeå Universitet. Hon ska föreläsa i vår största aula så det lär bli häftigt att se det. Som tur är kommer hon vid tolv och vi har lunch precis klockan tolv.
Vi är ett par tjejer i min klass som ska dit och lyssna mest för att se hur hon är i verkligenheten, vi har alltså planerat en kall matlåda till dagens ära, allt för att vi ska kunna äta under föreläsningen.

Men se nu har jag en halvtimme kvar innan jag måste sticka, så skönt. Då hinner jag både bädda och diska undan!

Och nu, lite morgonmusik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0