Galet mycket

Det är galet mycket plugg nu och pyttelite tid att hinna med det på.
Men det är väl så när man läser statistikmomenten samtidigt som man har en del andra bollar i luften.

För att slappna av ett par minuter så slängde jag ihop en stas kokostoppar så här efter kvällsmaten. Det blev ett par finfina kakor må ni tro och den första ligger redan i magen. Men det hinner nog få sällskap innan kvällen är slut, för jag ska plugga ett par timmar innan jag lägger mig och det betyder att fler kokostoppar kommer tryckas ner. mmm.. jag är redan sugen på en till.

Tänkte ge er det superenkla receptet någon dag men inte idag för jag har noll tid!

Men efter kaksatsen blev det även en sats filmjölksbröd som nu är i ugnen. Längtar redan till frukosten i morgonen då vi kan avnjuta nybakat bröd. Gott!

Nej nu ska jag ta tag i min skolsituation, en gång för alla!

Boken och kakorna som kommer att förgylla min kväll (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0