Friska tag här i Holmsund

Jag känner mig levande, mycket tack vare det finfina beskedet jag fick i går om antagningen till dietistprogrammet!

Det har varit en hektisk tisdag men jag har fått mycket gjort och det är riktigt skönt.

Först hade jag föreläsningar i morse då vi började med Statistiken, kanske inte det jag tycker är superkul om jag ska vara ärlig. Men jag är i alla fall mer motiverad nu till det än vad jag var i söndags.
Efter mycket inknappande på datorn och många frågetecken var skoldagen slut vilket var skönt för min hjärna.

Vi åt lunch och efter det åkte jag ner till stan och var där i tre timmar, vad jag gjorde kan jag tyvärr inte säga här och nu.
Men sen var det snabba puckar hem må ni tro.
Väl hemma var det bara att trycka i sig två ostmackor, dra på sig träningskläderna och cykla ner till gymmet. På gymmet hade jag min första riktiga lektion med Anne. Denna gången var vi ombytta och fick kliva upp på brädan så det går framåt ska ni se.

Nu har jag mellanlandat här hemma igen för att om en timme sticka vidare till gymmet. Då väntar ett hel timmes step och jag ska suga in alla möjliga steg så att jag senare lyckas fantisera ihop ett eget pass, hur nu det ska kunna gå...

Men först och främst ska jag ta mig an två vetenskapliga artiklar som ska läsas och förstås innan nästa tenta då tentan utgår från artiklarna.

Hoppas er dag har varit något lugnare!

En låt som får mig att bli effektiv må ni tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0