En runda i skidspåren

Jag sitter nu och värmer mig i vårt kalla hem med hjälp av en varm choklad.
Är lite frusen efter morgonens tur i skidspåren, det blev en lång tur. Jag var ute i närmare två timmar men det var riktgit skönt att få testa skidorna. Om ni undrar hur det gick så kn jag svara att det gick helt ok, jag kan helt klart bli bättre både på tekniken och på farten men jag har god tid på migkännsd det som så nu ska jag träna vill jag lova.

Spåren var hur fina som helst här i Holmsund, jag testade tre olika tror jag. En del spår är breda så att man kan köra både fristil och den klassiska stilen och en del av spåren är endast med klassisk stil.
Längtar tills Robin kommer hem så att vi kan åka tillsammans.

Det är rättså kyligt ute idag men som tur va så blåser det knappt i skogen vilket underlättar för en.
Snart blir det lite soppa till lunch efter gårdagens storkok.

Fast just nu är det varm choklad och tennis på tv:n som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0