En hel måndag i korthet.

Det har redan gått en hel måndag och mycket har vi hunnit med ska ni tro.

Dagen började bra då jag vaknade innan klockan ringde i morse ( en trend som jag kan tänkas fortsätta med om min kropp vill detsamma )
Åkte tidigt in till stan för att fixa en sak innan skolan började vid tio.
Det blev en kort föreläsning om olika intervju metoder, och efter det blev skulle jag och ett par andra på kursutvärdering av Kost A.
Vi blev bjudna på god soppa av lärarna och sen satt vi där och ventilerade ut våra tankar om allt som har hänt under hösten.

Sen var det så klart dags för ny föreläsning ( ingen vila här inte). När den äntligen var över var det bara att reptetera och försöka förstå alla saker nu inför torsdag då det är tentadag igen.

Båda jag och Robin kom hem lite efter fem, då lagade vi snabbt mat, åt och stack iväg till gymmet. Väl där tränade vi som sagt Core och Bodypump som jag nämnde innan.

Nu sitter vi här i soffan som varje kväll nu för tiden. Böckerna ligger och väntar på golvet och jag har lovat mig själv att jag ska ta tag i dem nu!

Men först, se här va fin min studentpresent har blivit på vår vägg i vardagsrummet. Har ju inte kunnat visa den förrän nu då vi satte upp den i helgen.

Tack för vänner för det fina konstverket ( och då menar jag alla vänner från Robins "Sida"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0