Dan före dan...

Dan före dan före dan innan tentan är det idag. Känns bra, känns som om det komme gå bra. Åandra sidan känns det som om jag har tusen detaljer att finslipa på, men snart så sitter de där allihopa hoppas jag. Inbillar jag mig det tillräckligt länge så blir det säkert så.

Kvällen har spenderats på gymmet då det var Step som gällde. Nu sitter jag här, helt stel och öm i kroppen efter två dagar fulla av hård träning.

Imorgon ska jag träffa min "handledare" eller vad man ska säga på gymmet. Då ska jag äntligen få börja med min instruktörsutbildning och sen efter det får vi se vad det leder till. J
Ser verkligen framemot det och jag tror det kommer bli hur kul som helst.

Här bjuder jag på en rolig bild på mig själv, tänk om jag hade så mycket energi nu som jag har på bilden.


Kommentarer
Postat av: Jossan

har du klippt dig igen? :) coolt. fan att du vågar klippa kort, jag är så mesig! nu sparar jag till långt igen...hahah!

2010-01-15 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0