Dagen efter känslor

Idag är det en slapp dag här hemma i Holmsund. Jag och Robin ligger typ helt utslgna i vår nya soffa och ser på massor av vintersport. Det är tur att SVT:s satsning på vintersport finns, det får mig att inte bli lika rastlös.

Igår var det tentaskriving, en skriving som jag kontrollerat skrev hem hoppas jag. Sen efter det mötte Robin upp mig och sen uträttade vi en massa ärenden så som att hämta hem vår nyinköpta soffa från Sofie, köpa massa småsaker på jysk samt en ny tv:n bänk. Som om inte det räckte åkte vi sedan vidare till plantagen och köpte hem en massa finfina växter.

När vi kom hem bakade jag en sats Kärleksmums som jag sedan tog med mig hem till Cissi på kvällen där det vankades för fest.
Det var en skön kväll med mycket skratt och trevliga människor.
Robin var också på fest och han om någon är slö idag.

Men men, nu efter flera timmars slöande ska jag ta tag i disk och städning av lägenheten för att sen plugga på instruktörsutbildningsteorin. Har tenta på det om lite mer än två veckor, lika bra att börja träna i tid.

Ikväll blir det kompisträff hemma hos Jossan då det är sista kvällen vi kan träffas allihop. För snart åker en hel del tjejer hem från Umeå. En del har avslutat sina studier, vissa har uppehåll osv.
Blir en liten skara kvar här i Umeå men vi ska nog klara oss bra ändå.

Vad gör ni en söndag som denna?

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill gärna se foto på den nya soffan sen :) puss kram Anna

2010-01-18 @ 13:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0