Ännu en dag innan tentadag.

Jaha då var det dags för tentaplugg igen.
Har tenta imorgon och har verkligen inte hunnit plugga så mycket som jag velat inför tentan. Men jag ska göra mitt bästa idag. Som tur är får man ha med sig alla papper till tentan denna gången i och med att vi ska granska och analyseraartiklar på tentan. Det är det vi ska göra.
Därför tänker jag mest bli mentalt föreberedd på vad som kommer hända inför imorgon och plugga lite lagom,fast tillräckligt för att känns mig trygg med situationen.

Förtillfället sitter jag och äter rostade mackor och dricker mjölk, åt ju frukost för ca tre timmar sen och efter det har jag varit i stan. Nu när jag kom hem blev jag hungrig så vad gör man inte?
Säg en stund jag inte är hungrig!

Nej nu ska jag fortsätta äta och plugga samtidigt som det blåser upp till storm utanför mitt fönster.

Ni kan förresten hålla tummarna för Robin idag, han sitter i detta nu och skriver en dugga i nationalekonomin, knepigt ämne det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0