Agressioner och ledsamhet en fredagkväll

Det skulle vara förbjudet att vara ensam på fredagskvällar. Egentligen borde jag inte vara det. Jag hade kunnat vara med mina fina vänner eller kanske med min pojkvän. Men hur lätt är det att ordna när man hade förväntat sig något som plötsligt blir ändrat.

Jag gillar inte att vara ensam, inte en fredagkväll. Speciellt inte en fredagkväll då jag har förberett mig på en myskväll efter denna hektiska vecka, men nejdå!

Egentligen borde jag ha en massa att göra, eller vänta. Jag har saker att göra.
Men vem bryr sig?
Städa, plugga muskler och baka bröd kan jag göra en annan dag. En dag då man känner sig uppskattad.
Kanske bör jag ta tag i mina hemska fötter och sätta dem i ett bad så att jag slipper skämas nästa gång på bodybalance. Men nej jag skiter i i det också, det finns alltid fötter som ser värre ut än mina. Om man skulle få för sig att inspektera andras fötter.
Hur kom jag in på fotproblemet? Jo just det ja, jag är uttråkad.

Uttråkad är nog det sämsta som finns att vara, BLÄ!


Som i protest lånar jag Robins dator iaf och fular mig,
ha en jävligt bra fredagskväll ni som kan.
Själv får jag rycka upp mig, slänga in en sats bröd i ugnen och plugga muskelgrupper medan fötterna mjuknar i ett fotbad, Lotta kan rycka upp sig, ibland iaf.



Försök hitta fulare bilder på mig om ni kan!

Eller det var kanske dumt sagt med tanke på hur bra jag brukar bli på bild, haha se det som en utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0