Våfflor och bio

ÅH det är en härlig dag här i Holmsund må ni tro.
Jag och May är hemma och har det bra. Innan gjorde jag våfflor åt oss som vi åt till lunch och sen dess har jag hunnit med både disken och att slänga ihop en sats müsli.

Snart ska vi in till stan för att kolla en runda innan vi sen möter upp våran favorit Robin, då blir det nämligen biomys.

Men om ni vill läsa mer om min svärmors vistelse här uppe så kan ni gå in och kika på henne blogg, klicka då HÄR!
Här kommer även en söt bild på henne som hon tog på sig själv efter en tur i skidspåren, fina May!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi har världens bästa och härligaste svärmor som finns! Vi har tur vi! :)

2010-02-24 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0