Ut och äta

Denna dagen blev mycket bättre än vad jag hade kunnat ana, än så länge i alla fall.

Skoldagen var rolig och jag ser väldigt mycket framemot de 10 kommande veckorna, då blir det mycket roligt i skolan.
Det som även har varit roligt idag var att jag redan har fått ett jobberbjudande inför sommaren. Ska på intervju nu på torsdag redan för det är först då det passade både mig och Erik som han heter.

Jobbet som ska intervjuas för är ett extra/sommarjobb i en livsmedelsbutik som ligger i grannbyn Obbola. Det är fyra kilometer dit så det är verkligen perfekt med tanke på att om får jag jobbet så kan jag ju cykla dit!
Jag ska inte dra några förhastade slutsatser än men jag tycker verkligen att det var kul att han ringde redan idag, för jag skickade ut brevet i fredags så det är inte alls längesedan.

Men nej nu måste jag öva på mitt steppass lite innan jag och Robin ska ta bussen in till stan för att fira 2årsdagen. Det kommer bilder senare på maten och så.

Sen ska vi hem och heja fram skidåkarna fram till pallen ( vem vet?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0