Trött?

De senaste dagarna har jag verkligen fått släppa mig upp ur sängen, ofta med Robins hjälp. Jag har varit så trött att jag nästa har funderat på att komma försent till skolan så att jag hade kunat ligga kvar och sova lite.
Idag var det dock annorluda, inte för att ajg gick upp tidigare än vanligt utan för att jag kände mig ltie piggare.

Jag sitter och äter frukost nu och tar det lugnt, ska inte ta bussen förrä fem över halv nio. Som vanligt ska jag vara i skolan nio. Då jag brukar  stressaa till åtta bussen helt i onödan, för då är jag nämligen i skolan halv nio me om jag tar bussen hem över halv nio är jag där prick. Och nu när man har grupparbete och inte behöver pricka en föreläsningstid så är det ju inte hela världen i fall ajg kommer två minuter sent pga bussen.

Skönt.

Hela dagen kommer bestå av plugg må ni tro. Först har vi en hel del att göra på vårt skolarbete och efter det ska jag hem och sätta mig med step- teorin till tentan i morgon.
Nej nu ska resten av de goda mackorna och gröten ner i magen för sen är jag taggad till plugg! ( Är det normalt att äta sjukt mycket gröt + fyra mackor + två glas mjölk till frukost eller är min mage större än andras på morgonen?)


Lyssnar på denna fina låt för att få positiv energi till dagen!

Kommentarer
Postat av: jossan

en stadig frukost ska man ha så man orkar plugga! :) själv blev det en stressmorgon efter att ha kört fast med bilen så blev bara en macka o nu ska jag till skolan. heja!

2010-02-03 @ 09:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0