Trött mätt och glad!

Nu sitter jag här och skriver igen, ett bra sätt att varva ner på. Är proppmätt just nu så det är också en anledning till varför jag sitter framför dator, jag orkar helt enkelt inte göra något annat. Men det blir lätt så när man tillsammans med sin älskade Robin gör en supergod middag i form att pasta med tonfisksås med mera.

Dagen har bestått av plugg, kom till skolan i morse och åkte inte därifrån förrän vid halv fem. Men nu är vi äntligen klara med vårt första utkast på rapporten förhoppningsvis.
Vi har i alla fall skrivit ut varsitt ex nu, och det som ska göras inför imorgon är att vi ska granska vårt egna arbete så hårt vi bara kan och ändra på en massa detaljer i morgon. För imorgon ska det in! Gött med en helg fri från det plugget sen i alla fall.

Nej nu ska jag sätta lite fart, maten har landat lite nu så nu blir det fortsätt läsning innan ett tvåtimmars pass nere på gymmet väntar. Idag blir det först bodypump och sen ett Aerobicspass på det.
Spännande!

Herregud, jag kom precis på att det är ju för tusan fredag imorgon redan! Var har denna vecka tagit vägen, är det någon som kan svara på det???

Här bjuder jag i alla fall på två gamla bilder på mig och Robin bara för att...Vi har nog förändrats lite rent utseendemässigt sen vi flyttade, och då tänker jag främst på frisyrerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0