Träningsvärk!

Vaknade för ca en timme sen och kände hur kroppen värkte när jag vaknade. Först förstod jag inte vad det var men efter ett tag kände jag igen känslan och förstod att det var träningsvärk. Träningsvärken efter alla dessa träningspass igår, man får skylla sig själv egentligen.

Fast det är rätt skönt för idag kan jag verkligen känna av att jag har tagit ut mig ordentligt, och kanske är det så att jag känner av träningen för att jag inte hade tränat på fyra dagar innnan igår.
Men nog om mina småproblem!

Idag väntar en skoldag bestående av två föreläsningar. Vi ska bli introducerade till två inlämningsuppgifter. Så efter idag finns det alltså något att göra, nu dessa två dagar kan man ju skylla på att man inte har haft något att göra men det funkar inte nu längre.
Ikväll blir det nog lite skolplugg(jag är sjukt sugen på att plugga!) och sen blir det OS för hela slanten.
Baka bröd och koka kikärter samt sojabönor ska också hinnas med.

Men nej nu ska jag ta tag i disken och sånt innan jag tar bussen! Ha en bra onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0