Tisdag

Vaknade i morse helt utvilad och härligt pepp inför den kommande dagen.
Fick senare en chock när jag gick ut i köket och tittade på termometern, 25minusgrader är inte helt okej alltså. Men ett stort plus är den skinande solen som är framme idag.

Sitter nu och äter lunch i form av moussaka och tzatsiki. Ska snart till skolan för att ha portionslabb nu på eftermiddagen. visst låter portionslabb spännande? Vi ska väga upp olika portioner efter vad vi tror är lagom och så vidare och sen analysera det. Detta är hur jag tror det ska gå till men jag är inte helt hundra, jag vet i alla fall att det är ett grupparbete och att man ska lämna in sin analys nästa vecka.

Ikväll kommer jag vara på gymmet i tre timmar för att träna och ha step. Ska hålla i uppvärmningen för första gången ikväll och det ska bli väldigt kul, även om det pirrar i min mage bara jag tänker på det.

Hörs senare, ha en skön torsdag.

Kommentarer
Postat av: Mia Halmstad

Tjenixen!

Kommer säkert gå jättebra på uppvärmningen ikväll! :) Du har ju övat mycket. Håller tummarna!

Kram Mia

P.S. Här skiner faktiskt solen oxå idag! :) D.S.

2010-02-23 @ 13:53:03
URL: http://mariiiia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0